Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2
(202402) (IM120)
6 ECTS
III. semestar diplomskog studija
obavezan kolegij za smjer Informatički menadžment
Izvođenje: 30 sati predavanja i 30 sati seminarske nastave

Cilj kolegija:
Ovladavanje i primjena osnovnih pojmova i kvantitativnih metoda pri donošenju odluka u području poslovne ekonomije u situacijama nepotpune informacije i/ ili neizvijesnosti.

Ishodi učenja:
1. Usvojiti elemente donošenja odluka uz neizvijesnost pri analizi problema odlučivanja u poslovnoj ekonomiji.
2. Odabrati, objasniti i primijeniti odgovarajuće kvantitativne metode poslovnog odlučivanja.
3. Opisati i interpretirati proces, principe modeliranja te međuzavisnost ulaznih i izlaznih podataka uz primjenu odgovarajućih statističkih metoda.
4. Samostalno modelirati probleme iz područja poslovne ekonomije primjenom odgovarajućih kvantitativnih metoda poslovnog odlučivanja.
5. Analizirati te kvantitativno argumentirati alternativne ishode pojedinih odluka u danom kontekstu.

Sadržaj kolegija:
1. Donošenje odluka uz neizvijesnost i utjecajni čimbenici na odlučivanje
2. Vjerojatnost i primjena inferencijalne statistike u poslovnom odlučivanju
3. Analiza odluka
4. Analiza osjetljivosti, analiza rizika
5. Teorija igara
6. Raspored projekata (pert/cpm)
7. Modeli čekanja
8. Markovljevi procesi
9. Monte Carlo simulacija
10. Multivarijantna analiza
11. Primjene u poslovnoj ekonomiji korištenjem računalnih programa.

Kako bi student uspješno savladao kolegij odnosno položio ispit obvezan je:
- pohađati nastavu
- riješiti i pravovremeno predati sve obvezne zadatke
- položiti usmeni ispit.

Svi su se studenti dužni upisati na kolegij koji se nalazi na e-učenju, te pratiti aktualne sadržaje i obavijesti na stranici kolegija, te dinamiku izvođenja kolegija. Dio nastave izvodi se na računalima.